נתניהו התייחס לסערת הגיוס: "נקבע יעדים"

אתר קול חי No Comments on נתניהו התייחס לסערת הגיוס: "נקבע יעדים"

ראש הממשלה נתניהו התייחס הערב לסוגיית גיוס בני הישיבות: "אי אפשר להתעלם מהתחושה בציבור על הפער בחלוקת הנטל. נקבע יעדים לגיוס חרדים לצה״ל ולשירות אזרחי. החרדים מבינים את זה. אפשר להשיג הסדר כזה ויהיה לו רוב בכנסת"

Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a press conference at the Ministry of Defense in Tel Aviv on February 29, 2024. Photo by Nimrod Klikman/POOL ***POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN - NIMROD KLIKMAN/POOL*** *** Local Caption *** áéáé øàù äîîùìä áðéîéï ðúðéäå îñéáú òéúåðàéí îñòú øåäî ðúðéäå á ÷éøéä áúì àáéá ÷øééä צילום: Nimrod Klikman/POOL
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לסערה סביב נושא גיוס בני הישיבות, בהצהרה שמסר לתקשורת.

בפתח דבריו התייחס נתניהו ללחימה ברצועה: "הלחצים הבינלאומיים עלינו הולכים ומתגברים. ניצחון מחייב את חיסול כל גדודי חמאס גם במרכז הרצועה וגם בדרומה.

"אנחנו עושים מאמץ בלתי פוסק להשיב את חטופינו. עובדים על המטרה הזו מסביב לשעון. אני דורש לדעת את שמות החטופים שישוחררו במתווה – טרם קיבלתי את התשובה הזו. מוקדם לדעת אם נגיע למתווה בימים הקרובים".

ובסוגיית הגיוס: "אני משוכנע שבכוחנו להתגבש גם על סוגיות חלוקת הנטל והגיוס. צריך לתגמל יותר את המשרתים, ואני מתנגד להכפלה או לשילוש של עומס המילואים.

"אני מוקיר את לימוד התורה של אחינו החרדים. אני מוקיר ומכיר גם את התגייסותם לארגוני ההצלה. אבל אי אפשר להתעלם מהתחושה בציבור על הפער בחלוקת הנטל. נקבע יעדים לגיוס חרדים לצה״ל ולשירות אזרחי. החרדים מבינים את זה. אפשר להשיג הסדר כזה ויהיה לו רוב בכנסת".

נתניהו בעקיצה לגלנט: "הסכמה מוחלטת יש רק בצפון קוריאה. בדמוקרטיה יש חילוקי דעות".

עוד אמר נתניהו: "בחירות כלליות פירושם הפסקת המלחמה ותבוסה לישראל ושיתוק המדינה לחצי שנה. במצב זה ידי הממשלה יהיו כבולות. לא תוכל לקבל החלטות בשום עניין: לא בנוגע לחטופים ולא בנוגע לצפון.

"בבחירות כלליות יהיו אמוציות והשמצות. זה יהיה ירי בנגמש הלאומי שלנו. אסור שזה יהיה תוך כדי המלחמה. בחירות כלליות תוך כדי מלחמה זו תבוסה לישראל. זה החלום של סנואר, זה החלום של נסראללה. אני בטוח ששר הבטחון מודע לסכנות הבטחוניות ולכן אני משוכנע שנמצא לזה פתרון.

על הר הבית: "השר בן גביר לא מודר. הוא הביע את דעתו, גם המשטרה הביעה את דעתה, וקיבלתי את עמדתה. לא אפרט את ההמלצות האלה. אנחנו נאפשר חופש פולחן כפוף לבטיחות ובטחון".



0 תגובות